بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : يکشنبه 2 خرداد 1389      11:53

معرفی کتاب/ قدرت بهبود فرآیندهای تجاری

روش های عنوان شده در این کتاب کمک می کنند تا مسیر دستیابی به موفقیت در ارتقای فرآیندهای تجاری را بهتر بشناسیم. با شناسائی ناشناخته ها در این فرآیندها می توان از قدرت بهبود فرآیندهای تجاری به صورت مستقیم سود جست.
کتاب "قدرت بهبود فرآیندهای تجاری : ده گام برای بهبود تاثیرگذاری،بهره وری و انعطاف "نوشته سوزان پیچ است که در سال 2010 به چاپ رسید. منظور از بهبود فرآیندهای تجاری بررسی نظام مند و ارتقای فرآیندهای مدیریتی است. حداقل این مطلبی است که در دانشگاه ها تدریس می شود. اما واقعیت این است که به هر چیز که فکر کنیم یک فرآیند را ملاحظه می کنیم. از تهیه یک صبحانه ساده گرفته تا ساختن موشک های فضائی همه کارها در قالب فرآیندها قرار می گیرند.

روش های عنوان شده در این کتاب کمک می کنند تا مسیر دستیابی به موفقیت در ارتقای فرآیندهای تجاری را بهتر بشناسیم. با شناسائی ناشناخته ها در این فرآیندها می توان از قدرت بهبود فرآیندهای تجاری به صورت مستقیم سود جست.  این کتاب نه فقط برای مدیران جوان بلکه برای مدیران حرفه ای قابل استفاده به نظر می رسد. برای مدیران جوان، این کتاب گام های مشخص و لازم برای رسیدن به موفقیت را ترسیم می کند. مدیران حرفه ای نیز،  می توانند از این کتاب به عنوان یک مرجع کامل برای درگیر کردن سازمان هایشان مورد استفاده قرار گیرد.

از مشخصه های خوب کتاب کنار گذاشتن شرح های مطول، غیرقابل درک، و گیج کننده ای است که معمولا در کتاب های مشابه با آن روبرو هستیم. رویکرد کتاب رویکردی عملی است که طی سالیان متمادی کار و فعالیت نگارنده در امور اجرائی به دست آمده اند. ده گام مطرح شده با خلق شناسنامه فرآیندها شروع شده و در گام دهم به حفظ توان بهبود مستمر فرآیندهای تجاری خاتمه می یابد.

استفاده از مطالب سایت اقتصاد ایرانی با ذکر منبع بلامانع است.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir