بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : يکشنبه 31 فروردين 1393      13:52
کمپانی ها باید با تغییرات به روز هماهنگ شوند

پایان دوره تبلیغات مجانی در فیس بوک؟

تغییرات جدید در شیوه ارائه خدمات تبلیغاتی در فیس بوک باعث شده است که کمپانی های تجاری کوچک دیگر نتوانند تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی در معرض دید مشتریان بگذارند

 

اقتصاد ایرانی: به گزارش بیزینس ویک؛ تغییرات جدید در شیوه ارائه خدمات تبلیغاتی در فیس بوک باعث شده است که کمپانی های تجاری کوچک دیگر نتوانند تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی در معرض دید مشتریان بگذارند. این مساله باعث بروز نارضایتی بسیاری از تاجرانی شده است که پیش از این عادت داشته اند تبلیغات خود را به شکل مجانی در شبکه اجتماعی فیس بوک که ماهانه بیش از یک بیلیون عضو فعال دارد ارائه دهند. این نارضایتی­ها تا آنجا ادامه داشته است که یک کمپانی ارائه غذای آماده به شکل رسمی با شبکه اجتماعی فیس بوک قطع رابطه کرده است.

از سوی دیگر بسیاری از کمپانی های تجاری نیز از این اقدام حمایت کرده اند و معتقدند اینکه ارائه تبلیغات و پست های مجانی در شبکه اجتماعی روزی به پایان برسد امری اجتناب ناپذیر و طبیعی بوده است و این وظیفه کمپانی­ها است که خود را با این تغییرات هماهنگ کنند


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

کلمات کلیدی : شبکه اجتماعی - اجتماعی
نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir