اقتصاد ایرانی: ماهنامه هاروارد بیزنس ریویو گزارشی را منتشر کرده که در آن نتایج بررسی 25453 شرکت طی 44 سال ارایه شده است. این ماهنامه نوشته که برای موفقیت یک کسب و کار میتوان سه قانون کلی در نظر گرفت. نخستین قانون این است که کیفیت بهتر از قیمت ارزانتر اهمیت بیشتری دارد و در واقع کیفیت بر قیمت ارجحیت دارد. به نوشته هاروارد بیزنس ریویو، دومین قانون موفقیت در کسب و کار این است که نباید تا زمانی که درآمدی ایجاد نشده به هزینه بیشتر روی آورد به این معنی که از محل درآمدهای کسب شده، هزینه های بیشتر را پرداخت کرد. این ماهنامه در مورد سومین قانون موفقیت در کسب و کار نوشته که قانون سومیوجود ندارد و در واقع قانون سوم این است که در قانون پیشین را باید همواره به خاطر داشت.